Vacature leerkracht groep 1-2 (fulltime)

Annemieke zoekt een enthousiaste leerkracht voor groep 1-2

Kom jij onze kleuters de beginselen van dalton bijbrengen? Ik heb een leuke fulltime plek voor je vrij in een van onze kleuterklassen. Samen met onze andere kleuterleerkrachten zorg jij ervoor dat onze jongste leerlingen het beste uit zichzelf halen. In ons daltononderwijs helpen wij de leerlingen van jongs af aan op weg naar zelfstandigheid en zelf op zoek gaan naar oplossingen voor problemen die ze tegen komen. Je werkt met moderne middelen en laat je leerlingen hun eerste stapjes zetten in het leren van Engels.

Kom in ons team!

Haal jij het beste uit je leerlingen en jezelf? Sta jij voor uitstekend onderwijs en persoonlijke ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou. Het Meander-team wil samen met jou deze mooie job succesvol maken!

Ik verwacht van je dat je pedagogisch en didactisch goed onderlegd bent en kunt samenwerken met collega’s en ouders.

Wat ik je kan bieden

• een aanstelling van 1,0 fte
  • inschaling in schaal L10 op basis van de CAO PO
  • een fijn team dat volop samenwerkt
  • een ambitieuze school in ontwikkeling
  • ruime mogelijkheden voor professionalisering en ontwikkeling

Laten we snel een keer afspreken!

Wil je meteen een afspraak maken? Of mail je me liever eerst een brief en CV? De keuze is aan jou. Bel me of stuur een bericht via WhatsApp of per mail. Je kunt me bellen op (030)6046920 (nummer van De Meander), WhatsAppen op 06-21860080 of mailen naar annemiekeverweij@stichtingrobijn.nl.

Je sollicitatiebrief kun je sturen naar solliciteren@stichtingrobijn.nl Hopelijk spreken we elkaar snel.

Met ongeveer 200 kinderen is onze daltonschool overzichtelijk en kleinschalig met homogene groepen. Wij zijn een KiVa-school. Dat zorgt voor een sfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn en zich kan ontwikkelen in een rustig, fijn schoolklimaat.

Kinderen krijgen de vrijheid en het vertrouwen om mee te beslissen over hun eigen manier van leren, door zelf inzicht te hebben in hun (eigen) leerroute. Ze leren in een fijne leeromgeving, gaan zelf op zoek naar oplossingen en weten dat zij fouten mogen (en moeten) maken om de volgende stap te kunnen zetten in hun eigen leerproces (leren zichtbaar maken).

We werken met een fijn team waar nieuwe collega’s zich welkom voelen.

De basis van het daltononderwijs wordt gevormd door de driehoek zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid, samenwerking en eigenaarschap binnen kaders.

Meer informatie over De Meander>>>

De Meander is een openbare basisschool van Stichting Robijn. Bij Robijn zijn we er van overtuigd dat ieder kind talenten heeft. Die tot bloei laten komen geeft een goede start voor het leven. Daarom staat het behalen van persoonlijke records centraal in ons onderwijs. Wij vinden het belangrijk dat onze leerlingen leren vertrouwen op hun eigen talenten en weten dat ze mogen uitblinken in een veilige omgeving. Zo zorgen we ervoor dat ze straks een uitstekende basis hebben voor de duurzame maatschappij van nu en morgen. Stichting Robijn is het bestuur van 11 openbare basisscholen in Nieuwegein en IJsselstein. Onze scholen verzorgen ieder op hun eigen wijze modern basisonderwijs aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar.

Ieder kind kan zich in ons openbaar onderwijs in een veilige en uitdagende omgeving veelzijdig ontwikkelen. De onderwijsbehoeften van het kind zijn ons uitgangspunt. We stimuleren de zelfstandigheid en de eigen verantwoordelijkheid van ieder kind vanuit een houding van respect en aandacht voor elkaar. In een openbare school ontmoeten veel culturen elkaar. Met waardering en aandacht voor onderlinge verschillen leren onze leerlingen zich met een open blik te bewegen in onze multi-culturele samenleving.

Meer weten over Robijn? Kijk dan gerust eens rond op deze website!