Vacature leerkracht bovenbouw

Bob zoekt een leerkracht die zijn leerlingen een toontje hoger laat zingen.

Kom jij bij ons op De Toonladder werken? Ik heb vanaf 1 november en vanaf 1 december een leuke plek voor je vrij in de bovenbouw. Parttime (0,4 of 0,6), maar fulltime kan ook. Onze bovenbouwers zijn leuke leerlingen die graag leren. Samen met jou kijk ik graag welke plek het beste bij je past. Mijn andere bovenbouwleerkrachten, kijken al uit naar je komst. Met hen werk je straks vooral samen, maar natuurlijk ook met de rest van ons fijne team. En dat geeft een goed gevoel. Je werkt met moderne materialen zoals chromebooks en tablets om hen de lesstof optimaal op hun eigen niveau te kunnen laten verwerken.

Kom in ons team!

Werk jij graag in de bovenbouw? Sta jij voor uitstekend onderwijs en persoonlijke ontwikkeling? Laat jij onze leerlingen net een toontje hoger zingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Ik verwacht van je dat je pedagogisch en didactisch goed onderlegd bent en kunt samenwerken met collega’s en ouders.

Wat ik je kan bieden

• een aanstelling van 0,4 of 0,6 of 1,0 fte
  • inschaling in schaal L10 op basis van de CAO PO
  • een fijn team dat volop samenwerkt
  • een ambitieuze school in ontwikkeling
  • ruime mogelijkheden voor professionalisering en ontwikkeling

Laten we snel een keer afspreken!

Wil je meteen een afspraak maken? Of mail je me liever eerst een brief en CV? De keuze is aan jou. Bel me of stuur een mail. Je kunt me bellen op (030)6037361 (nummer van De Toonladder Zuilenstein), of mailen naar bobkoopman@stichtingrobijn.nl.

Je sollicitatiebrief kun je sturen naar solliciteren@stichtingrobijn.nl. Hopelijk spreken we elkaar snel!

Midden in het park van de wijk Zuilenstein in Nieuwegein staat de openbare basisschool De Toonladder Zuilenstein. Onze school is gevestigd in een prachtig en modern gebouw waar het aangenaam leren én werken is. Ons onderwijs is hedendaags traditioneel. Zo werken onze leerlingen al jaren met tablets en chromebooks. Dit biedt hen de mogelijkheid om zich op eigen niveau verder te ontwikkelen. Daarbij worden zij gesteund door een goede bekwame leerkracht die niet alleen oog heeft voor het kind, maar de leerling zeker ook begeleidt en ondersteunt in de persoonlijke ontwikkeling! Wij gaan er van uit dat gedegen onderwijs, gegeven door een enthousiaste leerkracht leidt tot de best mogelijke resultaten. En dat alles in een fijne groepssfeer met kinderen van dezelfde leeftijd, waarmee het kind dagelijks samen werkt, samen speelt en samen leert.

Kortom: De Toonladder-Zuilenstein is “…..nét een toontje hoger!”….. op alle fronten.

Meer informatie over De Toonladder Zuilenstein>>>

De Toonladder Zuilenstein is een openbare basisschool van Stichting Robijn. Bij Robijn zijn we er van overtuigd dat ieder kind talenten heeft. Die tot bloei laten komen geeft een goede start voor het leven. Daarom staat het behalen van persoonlijke records centraal in ons onderwijs. Wij vinden het belangrijk dat onze leerlingen leren vertrouwen op hun eigen talenten en weten dat ze mogen uitblinken in een veilige omgeving. Zo zorgen we ervoor dat ze straks een uitstekende basis hebben voor de duurzame maatschappij van nu en morgen. Stichting Robijn is het bestuur van 11 openbare basisscholen in Nieuwegein en IJsselstein. Onze scholen verzorgen ieder op hun eigen wijze modern basisonderwijs aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar.

Ieder kind kan zich in ons openbaar onderwijs in een veilige en uitdagende omgeving veelzijdig ontwikkelen. De onderwijsbehoeften van het kind zijn ons uitgangspunt. We stimuleren de zelfstandigheid en de eigen verantwoordelijkheid van ieder kind vanuit een houding van respect en aandacht voor elkaar. In een openbare school ontmoeten veel culturen elkaar. Met waardering en aandacht voor onderlinge verschillen leren onze leerlingen zich met een open blik te bewegen in onze multi-culturele samenleving.

Meer weten over Robijn? Kijk dan gerust eens rond op deze website!