Leerkracht groep 8

• Locatie IJsselstein
Eric Vos, directeur De Torenuil

"Ik zoek een sprankelende leerkracht voor een van onze twee groepen 8." ​

Laat jij je leerlingen schitteren en met plezier naar school gaan? Draag jij graag je steentje bij in een team dat nauw samenwerkt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Of je fulltime of parttime wilt werken maakt voor ons geen verschil. Als jij de juiste match bent, passen we er een mouw aan.

De Torenuil​

De Torenuil is een school waar iedereen met plezier naar toe gaat. Zelfstandigheid en samenwerken zijn belangrijke waarden in onze school. Onze ruim 250 leerlingen vormen met zijn allen een mooie mix met ieder hun eigen achtergrond en cultuur.

Naast veel aandacht voor de basisvakken, taal en rekenen, bieden wij een brede kennis van de wereld aan. Op het gebied van sociaal-emotioneel leren maken wij gebruik van de methode Kwink, waarbij we focussen op preventie en de kracht van een veilige groep.

Wij werken vanuit het gedachtengoed passend bij een Professionele Leergemeenschap (PLG). Ons onderwijs houden we boeiend en betekenisvol voor zowel onze leerlingen als onze leerkrachten door steeds naar relevante innovaties te zoeken. Binnen de leerteams is er veel ruimte om zelf vorm en inhoud te geven aan het onderwijsaanbod binnen onze school.

Wij bieden

• Een team waar je je welkom voelt
  • Een open werksfeer
  • Een professionele cultuur, waar iedereen mag leren en ontwikkelen
  • Ondersteuning bij je werkzaamheden, bijvoorbeeld in het traject PO-VO en afsluiting groep 8
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld via onze eigen Robijn academie

Wij zijn op zoek naar een leerkracht die:

• Een afgeronde Hbo-opleiding tot leerkracht heeft
  • Affiniteit en ervaring heeft met de bovenbouw
  • Handelingsgericht en opbrengstgericht kan werken
  • Oog heeft voor de leerling en denkt in kansen en mogelijkheden
  • Over een flinke dosis relativeringsvermogen beschikt

Stichting Robijn

De openbare basisscholen van Stichting Robijn halen het beste en mooiste uit elk kind. Bij ons leert ieder kind zijn persoonlijke kracht ontwikkelen en inzetten, met het vertrouwen dat het mag uitblinken. Ons onderwijs is gericht op het ontwikkelen van de basisvaardigheden die nodig zijn om te kunnen presteren in een snel veranderende wereld. We leiden kinderen op tot de wereldburgers van de toekomst, die kunnen voldoen aan de eisen van de kennismaatschappij waarin we leven. Daarom krijgen onze leerlingen bijvoorbeeld Engels vanaf groep 1. Onze scholen zoeken voortdurend naar mogelijkheden om het onderwijs te verbeteren en aan te laten sluiten bij de behoeften van de leerlingen, ouders, leerkrachten en de eisen van de huidige én toekomstige samenleving. Mede daarom werken onze schoolteams samen in een professionele leergemeenschap aan de voortdurende ontwikkeling van het onderwijs.

Robijnscholen zijn moderne, frisse, open scholen met een fijne en veilige sfeer, waar fouten maken mag en het onderwijs zoveel mogelijk op de leerling wordt afgestemd.

Ben je op zoek naar een warme, professionele organisatie waar kind vriendelijkheid, innovatie en resultaatgerichtheid bovenaan staan en waar jouw onderwijsvisie telt? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Meer weten & solliciteren

Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Stuur dan een mail met je vragen naar solliciteren@stichtingrobijn.nl.

Meer informatie over de Torenuil vind je op www.detorenuil.nl.

Solliciteren

Ben je enthousiast en voldoe je aan onze eisen, dan komen we heel graag met je in contact. Upload je sollicitatiebrief en CV op deze pagina, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Hopelijk zien we je snel voor een persoonlijk gesprek!

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB