Welkom op onze nieuwe website!

Wat leuk dat je onze nieuwe website een bezoek brengt! Zoals je ziet, is het een frisse en moderne site geworden. Op de website kunnen allerlei bezoekers informatie vinden over Stichting Robijn en over de Robijnscholen.

Maar dat is niet alles!

Speciale pagina’s voor jou en je collega’s

De website heeft ook een besloten deel. Iedere Robijnmedewerker heeft daarvoor een eigen inlogcode. Deze staat in het mailtje dat je net hebt gebruikt om op deze website te komen. Als je hiermee inlogt kom je in het deel van de website dat alleen voor medewerkers bestemd is. Je vindt er informatie die je nodig kunt hebben over bijvoorbeeld personeelszaken, de Robijnscholen en actuele zaken. De Robijnacademie heeft er een eigen pagina waarop je evenementen kunt terugvinden.

En er is nog meer!

Contact maken en onderhouden met collega’s Robijnbreed

In het besloten deel van de website kun je niet alleen passief informatie tot je nemen, maar ook actief informatie uitwisselen. Binnen de groepen kun je discussiëren, documenten uitwisselen en je kennis delen. Er zijn groepen gemaakt waar je lid van kunt worden en je kunt zelf groepen aanmaken die bijvoorbeeld over een bepaald onderwerp gaan, zoals Koningsspelen, Sinterklaas of IB.

We wensen je veel plezier met het ontdekken van de website.

Heb je nog vragen of opmerkingen, mail die dan naar esthergroenenberg@stichtingrobijn.nl.