De Toonladder Galecop

Toonladder Galecop is een moderne en prachtige school in een groene omgeving. Maar met alleen een mooie school zijn we er nog niet!

Op Toonladder Galecop werkt een enthousiast en deskundig team, dat oog heeft voor de kinderen, nieuwe ontwikkelingen zorgvuldig oppakt en een omgeving creëert waarin leren fijn en uitdagend is!

Een blij kind komt veel beter tot ontwikkeling. De sociaal-emotionele ontwikkeling van ieder kind staat bij ons hoog in het vaandel. Goed kunnen leren is één, maar zonder een goede persoonlijke ontwikkeling gaat het niet lukken. Door onze werkwijze en de methode Leefstijl is de goede sociaal-emotionele ontwikkeling van de kinderen gegarandeerd. Wij werken met plustaal en plusgedrag in een veilige omgeving met respect voor elkaar, zonder pestgedrag.

Nieuwe onderwijsontwikkelingen houden wij goed in de gaten. Wij vinden dat elk kind recht heeft op zo optimaal mogelijk onderwijs en passen – waar nodig – ons onderwijs aan. Daarbij leggen wij de lat zo hoog mogelijk voor ieder kind, maar nooit ten koste van het leerplezier van het kind. Wij maken gebruik van moderne methodes en werken vanaf groep 6 ook met Chromebooks. Vanzelfsprekend hebben wij digitale borden, waarmee wij de wereld voor het kind de klas in halen.

Wij staan voor schitterend openbaar onderwijs. Iedereen is welkom…………….graag zelfs!

Meer weten?

U kunt verder lezen op de website van onze school, maar het is nog leuker als u een afspraak maakt voor een rondleiding.

U bent onder schooltijd van harte welkom om ons aan het werk te zien en sfeer te proeven. U kunt ons bereiken op 030-6055649. Wij ontvangen u en uw kind met open armen!

Toonladder Galecop…… een toontje blijer!